För att underlätta för dig att hålla koll på ny teknik och spännande komponenter inom våra affärsområden, har vi utvecklat konceptet minimässor. De går ut på att vi kommer till er och håller en mässa i miniformat under några timmar – helt kostnadsfritt. Testa du också, boka in en minimässa hos er!
Vi anpassar minimässan efter de produktområden som intresserar er och tar med ett urval komponenter och lösningar – självklart även fika!
Allt vi behöver är en lämplig plats för att sätta upp minimässan, cirka 4×3 m. Vi är där 2–3 timmar och du och dina kollegor tittar förbi när ni har tid.
Vi ordnar med allt före, under och efter – det enda ni behöver göra är att anmäla intresse!
När vi väl är på plats sätter vi upp information på lämpliga platser, för att berätta om vad som pågår under dagen. (Men vi uppskattar självklart om du berättar i förväg om minimässan för dina kollegor, och förser dig gärna med digitalt informationsmaterial.)
Ett ledigt konferensrum, en rymlig foajé eller liknande är perfekt för minimässan. Vi sätter upp vår lilla monter och dukar upp en massa intressanta nyheter och god fika.
Vi tar med oss komponenter och lösningar inom de områden ni är intresserade av. Syftet med minimässan är inte att kränga komponenter, utan att utbilda er i nya tekniker och spännande lösningar.
Självklart lämnar vi era lokaler i minst lika gott skick som när vi kom!